گالری

توضیحات

هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش و اطلاعاتی که قبل رفتن به این هتل بد نیست بدانید.

هتل آرامیس پلاس به عنوان یکی از بهترین هتل های کیش در سال آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از بهترین مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله پردیس ۲، کیش مال، رویا مال و کتون اشاره نمود. هتل آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل آرامیس پلاس کیش از هتل های پنج ستاره تازه تاسیس این جزیره می باشد و قطعا اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد. موقعیت مکانی مناسب این هتل و نزدیکی به ساحل و مراکز خرید و اماکن تفریحی مسلما موجب می شود تا این هتل در دسته هتل های منتخب گردشگران قرار گیرد.

هتل آرامیس پلاس کیش از هتل های ۵ ستاره نوساز جزیره کیش می باشد که به تازگی احداث گردید. این هتل کیش در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۲۰ افتتاح و جایگاه ویژه ای در بین دیگر هتل های ۵ ستاره کیش یافت. زحماتی زیادی برای پایه گذاری هتل آرامیس پلاس کشیده شده تا از برترین هتل های جزیره به شمار رود.

هتل آرامیس پلاس کیش دارای ساختمانی ۹ طبقه و ۱۷۱ اتاق می باشد که نمای بیرونی و نمای داخلی بسیار جذابی را دارا می باشد.

این هتل ۵ ستاره در زمینی با مساحت ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا ساخته شده که پایه گذاری آن از استحکامات بالایی برخوردار است. هتل آرامیس پلاس کیش افتتاحیه خود را با حضور معاون رئیس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش جناب آقای مرتضی بانک آغاز نمود.

نمای ظاهری هتل آرامیس پلاس کیش متفاوت است و به گونه ای ساخته شده تا گرشگران بیشتری را به خود جذب نماید. ساختمان این هتل نظیر نداشته و زیبایی منحصر به فردی دارد. هتل آرامیس پلاس کیش دارای امکانات و خدمات رفاهی عالی بوده که راحتی گردشگران تور کیش را تضمین می نماید.

امکاناتی که برای این هتل تعبیه شده متنوع می باشد و از بروز ترین وسایل روز دنیا الگو برداری شده است. کلیه امکانات هتل آرامیس پلاس کیش شرایط خوبی را برای اقامت میهمانان خود به ارمغان می آورد.

این هتل ۵ ستاره نوین دارای امکانات، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدمینتون، سالن بدنسازی، سالن بیلییارد، سالن همایش، ۴ آسانسور شیشه ای با نمای پاناروما، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، ۴ غرفه تجاری، ۲ غرفه خدماتی و گردشگری، عکاسی، رنت خودرو، اینترنت رایگان، پارکینگ، مجموعه بازی کودکان، فضای سبز و … می باشد.

امروز
باز است

شنبه
تمام روز باز است
یکشنبه
تمام روز باز است
دوشنبه
تمام روز باز است
سه‌شنبه
تمام روز باز است
چهارشنبه
تمام روز باز است
پنج‌شنبه
تمام روز باز است
جمعه
تمام روز باز است

افزودن نقد و بررسی

اولین نفری باشید که برای "هتل آرامیس پلاس" نظر می دهد